مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-14اقتصادي

نظارت 46 گروه بهداشتی دامپزشکی بر بازار فرآورده های دامی استان مرکزی


46 گروه، وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را در طرح کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برعهده دارند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 46 گروه، وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را در طرح کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برعهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، دکتر محسن شانقی افزود: 62 نفر در قالب 24 گروه سیار و 22 گروه ثابت از 25 فروردین تا 23 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را در استان مرکزی عهده دارند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 165 واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در واحدهای کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها، مراکز بسته بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در استان مرکزی توسط این گروه ها مورد بازرسی قرار می گیرند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: کنترل فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقای سطح بهداشتی جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 46 گروه بهداشتی دامپزشکی بر بازار فرآورده های دامی استان مرکزی

نظارت 46 گروه بهداشتی دامپزشکی بر بازار فرآورده های دامی استان مرکزی