مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-14ورزشي

بازیکنان تیم های ایرانی نباید وارد حاشیه های تیم های عربی شوند


مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تیم های عربی همیشه دنبال جنجال برابر ایرانی ها هستند، گفت: بازیکنان باید مراقب حاشیه های همیشگی تیم های عربی باشند.

- غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، یکی از معضل های بزرگ در لیگ قهرمانان را حاشیه ها و جنجال سازی تیم های عربی دانست و گفت: سال های سال است که تیم های عربی در رویارویی با تیم های ایرانی دست به حاشیه سازی می زنند و این روند همیشگی خود را برابر تیم های ایرانی تکرار می کنند.

وی ادامه داد: البته این کار آنها هم بی پاسخ نمی ماند و بازیکنان ما زود اسیر حاشیه ها شده و با درگیری هایی که با بازیکنان عربی پیدا می کنند تمرکز خود را از دست می دهند و نمی توانند بازی همیشگی خود را انجام دهند این بازیکن پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است کادر فنی استقلال و سه تیم دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بازیکنان شان را در این خصوص توجیه کرده و اجازه ندهند مسائل حاشیه ای بر روند تاکتیکی تیم تاثیرگذار باشد.

فتح آبادی در خصوص امتیاز میزبانی الاهلی هم گفت: عربستان با استفاده از میزبانی این دوره از مسابقات نمی خواهد تیم هایش به راحتی بازنده باشند به طور حتم الاهلی از این موضوع استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان تیم های ایرانی نباید وارد حاشیه های تیم های عربی شوند

بازیکنان تیم های ایرانی نباید وارد حاشیه های تیم های عربی شوند