مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-14پزشكي

وضعیت بحرانی کرونا در ایران/ بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، مدیر بیمارستان بزرگ دزفول به خبرگزاری ایسنا گفته است که تمام بخش های این بیمارستان درگیر کرونا شده و این بیمارستان دیگر برای بستری کردن بیمار جا ندارد.

عباس شیخی همچنین با تاکید بر اینکه در طول 20 سال سابقه کاری خود تاکنون این تعداد بیمار بدحال در اورژانس و بیمارستان ندیده است از مردم خواست پروتکل ها را رعایت کنند چرا که به دلیل شیوع نوع انگلیسی ویروس کرونا، بیماران خیلی سریع بدحال می شوند و باید در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند.

طبق آخرین اعلام مسئولان وزارت بهداشت ایران با فوت 291 نفر دیگر، تعداد کل جان باختگان کرونایی در ایران به 65 هزار و 55 نفر رسیده است.

مسئولان بهداشتی ایران در روزهای اخیر هشدار داده اند موج چهارم که بعد از تعطیلات نوروز و به دلیل سفرها و دیدارهای خانوادگی شدت گرفته، بسیار سهمگین و وحشتناک در حال ستاندن جان بسیاری از افراد است.

در همین حال رییس جمهوری ایران تاکید کرد واردات واکسن یک وظیفه است.

حسن روحانی همچنین از تمام شرکت های خصوصی و همچنین افرادی که توانایی واردات واکسن مورد تایید وزارت بهداشت را داشته باشند خواست در این امر ورود کنند و دولت هم تا هر اندازه که لازم باشد برای این امر ارز به نرخ سامانه نیما تخصیص خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی کرونا در ایران/ بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد

وضعیت بحرانی کرونا در ایران/ بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد