مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-14اقتصادي

راه کار هتل های ترکیه برای جذب گردشگر در رمضان


هتل های پنج ستاره ترکیه همزمان با آغاز ماه رمضان برای جذب گردشگران بیشتر، از قیمت اقامت کم کرده و وعده ویژه افطار و سحر را اضافه کرده اند.

- هتل های پنج ستاره ترکیه همزمان با آغاز ماه رمضان برای جذب گردشگران بیشتر، از قیمت اقامت کم کرده و وعده ویژه افطار و سحر را اضافه کرده اند.

مهدی عباسی ـ کارشناس گردشگری ـ با بررسی راه کار کشورها برای جذب گردشگر در دوران کرونا که بیشتر مبتنی بر افزایش اعتماد و کاهش هزینه است، به گوشه ای از تلاش های ترکیه در این باره اشاره کرد و به ایسنا گفت: با فرارسیدن ماه رمضان و با وجود محدودیت های کرونا برای شهروندان این کشور، اما هتل های پنج ستاره برای جذب گردشگر در این دوران، پکیج های ویژه اقامتی طراحی کرده اند که مثلا قیمت ها را برای دو شب اقامت با دو وعده سحر و افطار از هفت هزار تا 116 هزار لیر کاهش داده اند، درحالی که قیمت اقامت در برخی هتل های پنج ستاره، در روزهای عادی، بدون احتساب مالیات بین 370 یورو تا شش هزار یورو فقط برای یک شب متغیر است.

به گفته او، هتل های پنج ستاره در ترکیه پیش از ماه رمضان این فعالیت را آغاز کرده اند، به ویژه آن که براساس تصمیم ستاد کرونا در این کشور، هیچ رستورانی نمی تواند وعده های افطار را برگزار کند، بنابراین هتل ها بسته های اقامتی را برای مسافرانی که در ماه رمضان به این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کار هتل های ترکیه برای جذب گردشگر در رمضان

راه کار هتل های ترکیه برای جذب گردشگر در رمضان