مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14اقتصادي

46 گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند


46 گروه وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را در طرح کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک  محسن شانقی ظهر امروز در نشست طرح نظارت ماه رمضان افزود: 62 نفر در قالب 24 گروه سیار و 22 گروه ثابت از 25 فروردین تا 23 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را در استان مرکزی عهده دارند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 165 واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در واحدهای کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها، مراکز بسته بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در استان مرکزی توسط این گروه ها مورد بازرسی قرار می گیرند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: کنترل فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقای سطح بهداشتی جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.

شانقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع رسانی 1512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند

46 گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند