مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14اقتصادي

اجرای طرح نورد توسط بنیاد برکت در اسدآباد


مسئول بنیاد برکت شهرستان اسدآباد از اجرای طرح نورد تولید آهن رول، تیرآهن و میل گرد توسط بنیاد برکت در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول بنیاد برکت شهرستان اسدآباد از اجرای طرح نورد تولید آهن رول، تیرآهن و میل گرد توسط بنیاد برکت در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

بهنام بیگ محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این طرح در سال جاری با اشتغال 800 نفر با بودجه ای افزون بر 600 میلیارد تومان در شهرستان اجرایی می شود، اظهار کرد: در تمام استان ها ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار است سه طرح شاخص اجرا کند که یکی از طرح های شاخص استان همدان توسط این بنیاد طرح نورد اسدآباد خواهد بود.

وی بیان کرد: در سال 1400 بنیاد برکت با توجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها ایجاد تعداد 1500 شغل را در سطح روستاهای استان همدان هدف گذاری کرده است که در فاز اول در شش ماه نخست امسال ایجاد 350 شغل به شهرستان اسدآباد اختصاص خواهد داشت.

بیگ محمدی با اشاره به اینکه در سال 1400 چندین مورد مشاغل جدید توسط بنیاد برکت به رده های شغلی اضافه شده است، خاطرنشان کرد: فروش اینترنتی و از راه دور از جمله غذاهای خانگی از جمله مواردی است که توسط بنیاد برکت در این راستا تأمین مالی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نورد توسط بنیاد برکت در اسدآباد

اجرای طرح نورد توسط بنیاد برکت در اسدآباد