مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14اقتصادي

اعتبارسنجی مشتریان بانکی در حال انجام است


معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تاکید بر اینکه «شفافیت» یکی از محورهای اصلی برنامه های راهبردی این معاونت است، گفت: موضوع اعتبارسنجی مشتریان بانکی به طور جدی در بانک مرکزی دنبال می شود.

- معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تاکید بر اینکه شفافیت یکی از محورهای اصلی برنامه های راهبردی این معاونت است، گفت: موضوع اعتبارسنجی مشتریان بانکی به طور جدی در بانک مرکزی دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مهران محرمیان در خصوص برنامه های راهبردی بانک مرکزی برای ارتقای سطح شفافیت و اعتبارسنجی را اعلام کرد و گفت: شفافیت یکی از محورهای اصلی برنامه های راهبردی این معاونت است که هم رییس کل بانک مرکزی بر آن تاکید دارد و هم در قوانین مختلف به این بانک تکلیف شده است.

وی ادامه داد: معاونت فناوری های نوین بانک مرکزی در حال اجرای 110 پروژه به صورت همزمان است که بیش از 50 درصد از این پروژه ها، برای ارتقای شفافیت در نظام بانکی تعریف شده اند.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی تاکید کرد: یکی از مهمترین پروژه های بانک مرکزی در این راستا سامانه نهاب است که تخصیص شماره شناسایی منحصر به فرد برای هر یک از افراد جامعه را در شبکه بانکی میسر می سازد و در این خصوص کدملی اشخاص حقیقی، شناسه ملی اشخاص حقوقی و کد فراگیر اتباع خارجی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارسنجی مشتریان بانکی در حال انجام است

اعتبارسنجی مشتریان بانکی در حال انجام است