مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14اقتصادي

محکومیت مالی برای سوءاستفاده گران کارت های هوشمند


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت مالی برای افراد سوء استفاده گر از کارت های هوشمند سوخت در قم، خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت مالی برای افراد سوء استفاده گر از کارت های هوشمند سوخت در قم، خبر داد.

مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: به دنبال کشف سوءاستفاده از تعدادی کارت هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل خودروهای سنگین توسط کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، در بازبینی و بررسی بیشتر تراکنش کارت های هوشمند سوخت یادشده توسط دوربین های جایگاه های موردنظر، مشخص شد فردی با داشتن 31 قطعه کارت هوشمند سوخت نفت گاز به جایگاههای مذکور مراجعه کرده و بیش از 149 هزار لیتر نفت گاز یارانه ای را خارج از ضوابط تعیینی دولت دریافت و به مخزن های مخفی تعبیه شده منتقل می کرده است.

وی ادامه داد: ضمن اعلام تخلف علیه صاحبین خودروها نسبت به انسداد کارت ها اقدام و مراتب آن برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، با اقرار صریح متهم بر اساس قرائن، تصاویر و مستندات موجود در پرونده پس از رسیدگی متهم را علاوه بر ضبط سوخت قاچاق کشف شده به نفع دولت به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت مالی برای سوءاستفاده گران کارت های هوشمند

محکومیت مالی برای سوءاستفاده گران کارت های هوشمند