مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-14پزشكي

مردی که صاحب پنج قلو شده: خوشحالم ولی کمک کنید


در این روزها که کشور دوباره عرصه تاخت وتاز و جولانگاه کرونا شده، کادر بهداشت و درمان یکی از بیمارستان های شیراز اواخر هفته گذشته شاهد تولد پنج قلوهابودند.

- در این روزها که کشور دوباره عرصه تاخت وتاز و جولانگاه کرونا شده، کادر بهداشت و درمان یکی از بیمارستان های شیراز اواخر هفته گذشته شاهد تولد پنج قلوهابودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: از پنج شنبه گذشته خبر تولد پنج قلوهای زوج جوان مُهری ساکن روستای مزایجان در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست شد و قدم های نورسیده به خانه و آشیانه این پدر و مادر حال و هوای تازه ای بخشیدند.

همچنین حال مادر و نوزادان پنج قلو رضایت بخش است.

تصمیم گرفتیم با عابد مرادی پدر این پنج قلوها، گفت وگویی داشته باشیم و از حس وحال خودش و همسرش و همچنین وضعیت کنونی فرزندانش بپرسیم.

در خور ذکر است که او تمایلی به چاپ و انتشار عکس خودش در رسانه ها ندارد.

6 ماه پیش متوجه شدیم که 5 قلوها در راه هستند مرادی متولد 1373 در روستای مزایجان استان فارس است و دو سال از ازدواجش می گذرد.

این مرد که به تازگی صاحب پنج فرزند شده، درباره احساسش در زمانی که متوجه شد همسرش پنج قلو باردار است، می گوید: از قدیم خانواده من و همسرم در روستا با همدیگر رفت وآمد داشتند که البته نسبت فامیلی دوری هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که صاحب پنج قلو شده: خوشحالم ولی کمک کنید

مردی که صاحب پنج قلو شده: خوشحالم ولی کمک کنید