مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-14سياسي

تمدن ایران جزو تمدن های باشکوه دنیاست/ارتقا همکاری های فرهنگی


وید چنگ در دیدار با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن گفت: از سال های نوجوانی به فرهنگ و تمدن ایران زمین آشنا و علاقه مند شدم.

تمدن ایران را از تمدن های با شکوه می خوانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رایزنی فرهنگی ایران در چین به منظور ارتباطات بیشتر و اجرای برنامه های نمایشگاهی به ویژه به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط فرهنگی دو کشور، ارتباطاتی را با مراکز فرهنگی چین داشته است تا این مهم به شایستگی انجام گیرد.

در این راستا، عباسعلی وفایی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن با وید چنگ، مدیرکل اخبار دیپلماسی شرکت ارتباطات فرهنگی پکن دیدار و گفت وگو کرد.

چنگ با یادآوری تاریخ و تمدن ایران در آسیا، آن را همتا برای کشور چین خواند و بیان کرد: از سال های نوجوانی به فرهنگ و تمدن ایران زمین آشنا و علاقه مند شدم.

تمدن ایران را از تمدن های با شکوه می خوانم و دو تمدن چین و ایران را به همراه دو تمدن دیگر از تمدن های مهم جهانی می دانم و بسیار خرسندم که بتوانم ارتباطات فرهنگی دو کشور را با همیاری ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: این مرکز آمادگی دارد تا با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در چین در زمینه های فرهنگی و هنری به ویژه برپایی نمایشگاه همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن ایران جزو تمدن های باشکوه دنیاست/ارتقا همکاری های فرهنگی

تمدن ایران جزو تمدن های باشکوه دنیاست/ارتقا همکاری های فرهنگی