مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-14اقتصادي

راه اندازی پلتفرم شهر هوشمند در 3 شهر کشور


یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان شمالی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه اندازی پلتفرم شهر هوشمندی شد که زیر سیستم های تعبیه شده در آن شامل شبکه اجتماعی و پیام رسان، بازار آنلاین، مدرسه هوشمند، سازمان ساز هوشمند حرفه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اکبرپور سکه، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به پلتفرم شهر هوشمند گفت: سیستم نوآوری اجتماعی حرفه ای پروسیس در لایه چهارم از شهر هوشمند، زیرساخت پلتفرم شهر هوشمند را ایجاد کرده است که اپلیکیشن ها و زیر سیستم های دیگر می توانند در این لایه سوار شوند.

وی با بیان اینکه شهر هوشمند از پنج لایه سخت افزار ، آنتن ها و اینترنت ، سنسورها و IOT ، لایه نرم افزاری و در نهایت لایه اپلیکیشن ها تشکیل شده است، ادامه داد: زیر سیستم های تعبیه شده در این پلتفرم شامل شبکه اجتماعی و پیام رسان، بازار آنلاین همینجا ، مدرسه هوشمند پروسا ، سازمان ساز هوشمند حرفه ای اسمارت و انجمن سلسله مراتبی مناسب برای تدریس مجازی اساتید است.

این پلتفرم در حال حاضر در شهر بهشهر استان مازندران و شیروان و بجنورد از شهرهای خراسان شمالی راه اندازی شده است و به زودی در شهر بندرعباس نیز فعال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پلتفرم شهر هوشمند در 3 شهر کشور

راه اندازی پلتفرم شهر هوشمند در 3 شهر کشور