مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-14فرهنگي

پخش سری جدید «برکرانه نور» در بهار قرآن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سجاد بهمنی تهیه کننده برنامه بر کرانه نور با اشاره به تغییرات گرافیکی این برنامه گفت: - برنامه بر کرانه نور با گرافیک جدید و ساختار نو از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سجاد بهمنی تهیه کننده برنامه بر کرانه نور با اشاره به تغییرات گرافیکی این برنامه گفت: برکرانه نور که در سه نوبت قبل از اذان صبح، ظهر و مغرب پخش می شود در سری جدید با گرافیک و ساختار جدید روی آنتن خواهد رفت.

بهمنی ادامه داد: برکرانه نور دارای بخش های متفاوتی از جمله بهره بردن از کلام رهبری در مفاهیم قرآنی و عظمت قرآن و تاثیر آن در زندگی است و این بخش نیز به صورت صوت و قاب بندی رئال در برنامه دیده می شود.

همچنین تلاوت و صوت قاریان مشهور جهان از جمله استاد عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و .

در بخش ترتیل یک صفحه ای برنامه نیز با گرافیک جدید روی آنتن می رود.

وی در پایان اضافه کرد: در گرافیک جدید برنامه بر کرانه نور از فضایی بسیار شاداب، پر انرژی و بهاری یک خانه قدیمی برای تولید تیتراژ و قسمت نمایش عکس شهدا با افکت گذاری صوتی معنوی و تلاوت آیه ای از قرآن بهره می گیریم که بیننده نزدیک شدن به زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سری جدید «برکرانه نور» در بهار قرآن

پخش سری جدید «برکرانه نور» در بهار قرآن