مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-14اقتصادي

بازار رمضان از کالاهای اساسی تامین است


معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان یزد گفت: بازار رمضان از کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم تامین است و جایی برای نگرانی نیست.

- ایسنا/یزد معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان یزد گفت: بازار رمضان از کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم تامین است و جایی برای نگرانی نیست.

علی افشارپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: با توجه به نیاز مردم به کالاهای اساسی در ماه رمضان، تمهیدات لازم برای تامین بازار انجام شده و در همین رابطه تاکنون حدود 500 تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم 18 هزار و 500 تومان، 400 تن شکر در بسته بندی های 900 گرمی با قیمت هفت هزار و 800 تومان تامین شده و در فروشگاه های مجاز در حال عرضه است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان، افزود: این طرح نظارت خاص روی کالاهای اولویت دار و پر مصرف مردم شامل اقلامی مانند لبنیات، پروتیین، انواع شیرینی، خرما و میوه ها، به صورت جدی و سخت در حال انجام است.

افشارپور در رابطه با قیمت تصویبی زولبیا و بامیه نیز ادامه داد: زولبیا و بامیه ی درجه یک با قیمت هر کیلو 39 هزار و 500 تومان و نوع درجه دو آن با قیمت هر کیلو 30 هزار تومان به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار رمضان از کالاهای اساسی تامین است

بازار رمضان از کالاهای اساسی تامین است