مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-14سياسي

ارتش؛مردم یاری و امدادرسانی


ارتش جمهوری اسلامی ایران در طی بیش از 40 سال حیات پاک خود همواره به عنوان یکی از ارکان قدرتمند نظامی کشورمان در عرصه های گوناگون خوش درخشیده و کارنامه و عملکرد درخشانی را ارائه نموده است و نه تنها دستاوردهای زمان جنگ بلکه دوران صلح نیز نقطه نشانی های بسیاری .

- ارتش جمهوری اسلامی ایران در طی بیش از 40 سال حیات پاک خود همواره به عنوان یکی از ارکان قدرتمند نظامی کشورمان در عرصه های گوناگون خوش درخشیده و کارنامه و عملکرد درخشانی را ارائه نموده است و نه تنها دستاوردهای زمان جنگ بلکه دوران صلح نیز نقطه نشانی های بسیاری از فعالیت های خالصانه این قهرمانان و مجاهدان بی ادعای میهن وجود دارد.

به گزاشر ایسنا، سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم پژوهشگر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به بررسی امدادرسانی ارتش به مردم در عرصه های مختلف پرداخته است.

در این یادداشت می خوانیم: ایران به واسطه موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و زمین­­ شناختی از جمله کشورهایی در جهان محسوب می شود که بلایای طبیعی در آن زیاد رخ می ­دهد و همه ساله به واسطه وقوع آنها تلفات و خسارات زیادی به کشور وارد می شود.

بنابراین لزوم توجه به موضوع مدیریت بحران در کشور امری بسیار لازم و ضروری به نظر می ­رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش؛مردم یاری و امدادرسانی

ارتش؛مردم یاری و امدادرسانی