مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-14سياسي

واحدهای مرغ مادر جوجه ها را قاچاق کردند/ رقم این قاچاق بالا نیست


نائب رییس کانون سراسری انجمن های صنفی مرغ گوشتی کشور و یک نماینده مجلس در رابطه با قاچاق جوجه یک روزه به خارج از کشور اظهارنظر کردند.

- نائب رییس کانون سراسری انجمن های صنفی مرغ گوشتی کشور و یک نماینده مجلس در رابطه با قاچاق جوجه یک روزه به خارج از کشور اظهارنظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله اسدنژاد، نائب رییس کانون سراسری انجمن های صنفی مرغ گوشتی کشور در برنامه رادیویی اظهارکرد: برآورد تولید جوجه ی یک روزه از نیاز کشور بالاتر بوده و متاسفانه در سایه نبود نظارت، بخش زیادی از جوجه های تولیدی توسط واحدهای مرغ مادر و به صورت غیرقانونی از کشور خارج می شود.

وی از کمبود و گران شدن جوجه یک روزه به دلیل خروج از کشور سخن گفت و افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی مرغ که باید نیاز کشور را تأمین کنند برای تأمین جوجه یک روزه دچار مشکل شده اند.

اسدنژاد قیمت مصوب جوجه یک روزه را 4200 تومان اعلام کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر واحدهای مرغداری جوجه یک روزه را حتی با قیمت 6200 هم نمی توانند تهیه کنند.

نائب رییس کانون سراسری انجمن های صنفی مرغ گوشتی کشور از دستگاه های نظارتی درخواست کرد که به این موضوع ورود کنند و جلوی خروج این جوجه ها توسط واحدهای مرغ مادر را که منجر به بحران در تولید داخل می شود بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مرغ مادر جوجه ها را قاچاق کردند/ رقم این قاچاق بالا نیست

واحدهای مرغ مادر جوجه ها را قاچاق کردند/ رقم این قاچاق بالا نیست