مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-14اقتصادي

بانک ملی ایران با ایجاد تحول، سکاندار بانکداری دیجیتال در کشور شد


بانک ملی ایران با ترسیم نقشه راه بانکداری دیجیتال و هوشمند توانست رتبه برتر در ارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال امروزه یکی از موضوعات داغ در صنعت بانکداری کشور است به طوری که تعداد قابل توجهی از بانک های کشور با جهت دهی وزارت اقتصاد و دارایی و ترسیم نقشه راه ، توانسته اند روند بانکداری دیجیتال را در کشور ارتقا دهند.

در این میان بانک ملی ایران با ارائه خدمات نوین بانکی توانسته گام های مثبتی را برای رفاه حال مشتریان خود در این شرایط کرونایی فراهم کند.

این مهم سبب شد که بانک ملی ایران با ارائه خدمات نوین بانکی مورد ستایش وزیر اقتصاد قرار گیرد، به گونه ای که این بانک موفق شد رتبه برتر را از نظر شاخص های ارزیابی ایجاد تحول و استقرار بانکداری دیجیتال در بین بانک های دولتی و خصوصی کسب کند.

طی سال های اخیر، با وجود شیوع بیماری کرونا، مشتریان به دنبال دریافت خدماتی گسترده آنلاین و غیر حضوری بوده و بحران کرونا باعث شد که بانکداری دیجیتال به نقطه عطفی در بانکداری و اقتصاد تبدیل شود.

عمده ترین خدمات بانکی ملی ایران را می توان در بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، زرنشان، ایوا، بانک آفیسر، سککوک، ملی فاند، باجه آنلاین، دستگاه های خودگردان، BTM، VTM، C


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملی ایران با ایجاد تحول، سکاندار بانکداری دیجیتال در کشور شد

بانک ملی ایران با ایجاد تحول، سکاندار بانکداری دیجیتال در کشور شد