مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-14سياسي

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه گیلان


به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با توجه به شرایط ویژه در کشور به واسطه شیوع موج چهارم بیماری کرونا و تغییر روزانه رنگ بندی شهرستان ها، - حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در گیلان اظهار کرد: با توجه به ضرورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در آستان های مقدس امامزادگان، طرح ضیافت الهی باهدف انس با معارف قرآن کریم و ارتقای فضای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ دعا و مناجات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان اجرای طرح ضیافت الهی از 25 فروردین تا 24 اردیبهشت سال جاری است، گفت: با توجه به شرایط ویژه در کشور به واسطه شیوع موج چهارم بیماری کرونا و تغییر روزانه رنگ بندی شهرستان ها، طرح ضیافت الهی بر اساس رنگ بندی شهرها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان 88 بقعه متبرکه گیلان آمادگی برگزاری برنامه های طرح ضیافت الهی را دارند که این تعداد در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی به 30 بقعه متبرکه کاهش می یابد.

علیزاده با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای نارنجی و قرمز طبق اطلاعیه ستاد مرکزی مبارزه تصریح کرد:  درب ها و صحن های امامزادگان به روی عموم گشوده بوده و امکان حضور زائران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه گیلان

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه گیلان