مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-14سياسي

برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی توسط پلیس


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی، گفت: حفظ امنیت آرای مردم وظیفه پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات مناسب پلیس برای کاهش آسیب های اجتماعی طی سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های پلیس حفظ امنیت در جامعه است.

وی با تأکید به خود صیانتی در پلیس، افزود: توجه به این موضوع و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی سبب شده تا نگاه مردم به پلیس و فعالیت های آن مثبت باشد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس ضابط دستگاه قضایی در اجرای احکام است، گفت: بسیاری از فعالیت های دستگاه قضایی با همکاری و مشارکت پلیس انجام می شود که نشان دهنده جایگاه پلیس است.

وی با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه را مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی پلیس هستیم، اضافه کرد: حضور فیزیکی پلیس در سطح شهرها و روستایی زمینه آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، ادامه داد: پلیس از اجرای قوانین پشتیبانی می کند و با توجه به فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و مواجهه با هنجارشکنان نیروهای انتظامی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی توسط پلیس

برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی توسط پلیس