مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-14سياسي

فعالیت صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان به زودی آغاز می شود


بزودی شاهد برگزاری اولین جلسه هیئت امنا و آغاز به کار رسمی صندوق حمایت از فرصتهای شغلی معلولان در چارچوب قوانین مربوطه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روابط عمومی سازمان بهزیستی در واکنش به خبر لزوم تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان توضیحاتی ارائه داد که در پی می آید.

1- از زمان تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جناب آقای دکتر شریعتمداری، شاهد و نظاره‏گر تلاش تأثیرگذار و بی وقفه ایشان در جهت تغییر نگرش جامعه و باور متولیان بر لزوم اتخاذ و اقدامات پیشگیرانه و رویکردهای توانمندساز اجتماع محور و خانواده محور جهت کاهش شیوع و بروز معلولیت ها و توانبخشی معلولین و رفع موانع حقوقی و اجتماعی فراروی افراد دارای معلولیت از طریق ارائه و اجرای طرح و برنامه های علمی و عملی مؤثر، انجام رایزنی ها، مکاتبات فراوان و حضور مستمر و تأثیرگذار در جلسات، کارگروه ها و کمیسیون های مجلس محترم شورای اسلامی و … تا مرحله تصویب و ابلاغ قانون حمایت از حقوق معلولان توسط ریاست محترم جمهور در تاریخ 08/‏02/‏97‬ بوده ایم.

2- پس از ابلاغ قانون، تدوین و تصویب آیین نامه های مرتبط با مواد قانون از جمله ماده 10 قانون (موضوع مورد اشاره رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان) مبنی بر تدوین اساسنامه و تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان به زودی آغاز می شود

فعالیت صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان به زودی آغاز می شود