مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-14سياسي

برگزاری جشنواره سراسری نور و امید همزمان با ماه مبارک رمضان


مسئول گروه قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: با همکاری آموزش و پرورش استان جشنواره سراسری نور و امید در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

- محمدحسین آهویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی و گروه قرآنی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که علاوه بر روزه داری بیشتر و بهتر بتوانیم با مفاهیم قرآن و با قرآن کریم ارتباط برقرار کنیم و بتوانیم از معجزه پیامبر مکرم اسلام بهره ببریم.

مسئول گروه قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کرده است با برپایی ویژه برنامه های متنوع برای رده سنی های مختلف در ایجاد فضای انس با قرآن کریم نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اهم برنامه های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان اذعان کرد: شناسایی محافل سنتی و جز خانی قرآن کریم در استان قزوین و نیز تلاش در جهت پربارتر کردن این محافل از برنامه های قرآنی سازمان می باشد؛ برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت تواصی (توصیه به صبر و حلم از نگاه قرآن کریم) در دامن فضای مجاری و شبکه های مجازی داخلی و خارجی از موضوعاتی است که امسال به آن خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سراسری نور و امید همزمان با ماه مبارک رمضان

برگزاری جشنواره سراسری نور و امید همزمان با ماه مبارک رمضان