مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-14سياسي

برگزاری روز ملی منابع انسانی به صورت وبینارهایی در سطح کشور


عضو هیات علمی دانشگاه تهران و استاد مطرح منابع انسانی کشور گفت: امروز در 25 فروردین ماه سال 1400، پس از گذشت ده سال از معرفی روز ملی منابع انسانی در استاندارد 34000 در سال 1390، - عضو هیات علمی دانشگاه تهران و استاد مطرح منابع انسانی کشور گفت: امروز در 25 فروردین ماه سال 1400، پس از گذشت ده سال از معرفی روز ملی منابع انسانی در استاندارد 34000 در سال 1390، شاهد استقبال و برگزاری بیش از پیش مراسم نکوداشت انسان ها در اقصی نقاط کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، قرابت روز ملی منابع انسانی با روز بزرگداشت حکیم عطار نیشابوری به خاطر بلوغ هفت مرحله ای منابع انسانی بر اساس تعالیم مدل 34000 است که از مفهوم اصیل هفت شهر عشق برگرفته شده است.

دکتر آرین قلی پور، بیش از 1000 سازمان دولتی، وزارتخانه ها و شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک در حال برگزاری مراسم به منظور پاسداشت از سلامت و کرامت انسان ها هستند و در این شرایط وخیم کرونا، امید را در دل انسان ها زنده تر می سازند.

در این راستا صدها مراسم، کنفرانس و سخنرانی مجازی در کشور برپاست که تلاش می کنند خودباوری و عظمت منابع انسانی ایران را در ساخت و شکوفایی کشور ارج نهاده و به خاطر این روز، فعالیت هایی را در حیطه نگهداری و مراقبت چند بعدی از انسان ها در عمل انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز ملی منابع انسانی به صورت وبینارهایی در سطح کشور

برگزاری روز ملی منابع انسانی به صورت وبینارهایی در سطح کشور