مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-14اجتماعي

اجرای پویش لبخند رضایت توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین


رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین، پویش لبخند رضایت در راستای کمک های مؤمنانه و خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان در استان قزوین اجرا شد.

- هادی بغدادی، رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در ارتباط با اقدامات انجام شدهٔ سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در راستای اجرای نهضت کمک مؤمنانه، اظهار کرد: از زمان شیوع های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین ادامه داد: توزیع حدود 1 هزار دستگاه موبایل و تبلت در میان دانش آموزان کم برخوردار استان از دیگر اقدامات صورت گرفته است که در پویش لبخند رضایت انجام شده است، هم چنین در این پویش تعدادی کیف مدرسه و بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه شد و در میان این عزیزان توزیع گشت.

بغدادی تصریح کرد: بهترین شاخص برای شناسایی دانش آموزان نیازمند، مدیران مدارس بودند که این گوشی ها یا به مدارس تحویل داده شد و یا با معرفی مدارس توسط سازمان بسیج فرهنگیان با حفظ کرامت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه عنوان کرد: هم چنین در سال گذشته حدود 400 معلم جهادگر با حضور در مناطقی که دانش آموزان آن ها به اینترنت و شبکهٔ شاد دسترسی نداشتند، با رعایت پروتکل های بهداشتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش لبخند رضایت توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین

اجرای پویش لبخند رضایت توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین