مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-14سياسي

دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال 1400 ابلاغ شد


معاون اموردهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال جاری به استانداری ها  براساس مصوبه اسفند ماه 1399 شورای عالی کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی قربانی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی و انتظام بخشی به نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای دهیاران، اعم از تمام وقت و پاره وقت، و ایجاد وحدت رویه در این خصوص، دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در 15 ماده و سه تبصره به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل ابلاغی، حداقل مزد روزانه دهیاران تمام وقت، از ابتدای سال روزانه 885 هزار و 165 ریال تعیین شده است.

قربانی‬ بهره مندی دهیاران از فوق العاده شغل براساس درجه دهیاری و مدرک تحصیلی را از جمله موارد مورد توجه در این دستورالعمل برشمرد و همچنین عنوان نمود: افرادی که از سال 82 به بعد با هر عنوان در دهیاری سابقه کار داشته‏اند از پایه سنواتی طبق مصوبات سالیانه شورای عالی‏کار، در همان سال، بهره‏مند می شوند.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مصوبات شورای عالی کار را در زمینه میزان کمک هزینه عایله مندی و کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار، ملاک عمل برای پرداخت به دهیاری ها دانست و اعلام نمود: کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال 1400 ابلاغ شد

دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال 1400 ابلاغ شد