مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-14بين الملل

مقام فلسطینی: تماس ها با دولت آمریکا به زودی برقرار می شود


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که کمیته اجرایی نشستی را به ریاست محمود عباس طی چند روز آتی برگزار خواهد کرد.

- عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که کمیته اجرایی نشستی را به ریاست محمود عباس طی چند روز آتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، صالح رأفت، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و دبیرکل اتحادیه دموکرات فلسطین فدا در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان داشت که طی نشستی که کمیته اجرایی طی چند روز آتی به ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار خواهد کرد، اوضاع سیاسی و تحرکات فلسطین با جامعه بین الملل با هدف برگزاری یک کنفرانس بین المللی واقعی صلح به منظور تدوین مکانیزم هایی برای پایان دادن به نزاع فلسطین - اسراییل بر اساس قطعنامه های مشروع بین المللی ذی ربط مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت که تحرک جدی از سوی روسیه و نیز اتحادیه اروپا و چین در این خصوص وجود دارد.

رأفت تصریح کرد که این نشست همچنین به مساله برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاستی فلسطین در سایه عدم پاسخ اسراییل به درخواست فلسطین جهت برگزاری انتخابات در قدس شرقی اشغالی و تصمیم گروه های فلسطینی مبنی بر اینکه انتخاباتی بدون قدس وجود ندارد و مسائل مربوط به برگزاری شورای ملی فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: تماس ها با دولت آمریکا به زودی برقرار می شود

مقام فلسطینی: تماس ها با دولت آمریکا به زودی برقرار می شود