مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-14فناوري

فناوری تشخیص چهره پرداخت با گوشی را ممکن می کند


در آینده نزدیک میلیاردها نفر از مالکان گوشی های هوشمند در جهان خواهند توانست با استفاده از فناوری تشخیص چهره پرداخت های خود را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، این فناوری همچنین از طریق تبلت ها، ساعت های هوشمند و غیره در دسترس قرار می گیرد تا سرعت و دقت پرداخت های آنلاین افزایش یابد.

پیش از این فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار گرفته بود، اما به زودی از آن برای تأیید و تکمیل روند پرداخت استفاده می شود.

این کار از طریق عرضه اپلیکیشن های جدید یا به طور مستقیم با افزوده شدن امکاناتی به فروشگاه ها انجام می شود.

یافته های مؤسسه تحقیقاتی ژونیپر نشان می دهد در آینده استفاده از فناوری هایی مانند اثرانگشت، کنترل عنبیه و شناسایی صوت برای انجام پرداخت های مالی بیشتر می شود و تا سال 2025 این فناوری ها در اختیار 95 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در جهان قرار می گیرد.

انتظار می رود ارزش تراکنش های مالی انجام شده با فناوری های تشخیص چهره، اثرانگشت، کنترل عنبیه و شناسایی صوت از طریق گوشی، تا سال 2025 به سه تریلیون دلار برسد.

این رقم در سال 2020 تنها 404 میلیارد دلار بوده است.

بنابراین در آینده ای نه چندان دور استفاده از کارت های اعتباری و بانکی منسوخ می شود و کاربران دیگر برای خرید نیازی به حمل آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری تشخیص چهره پرداخت با گوشی را ممکن می کند

فناوری تشخیص چهره پرداخت با گوشی را ممکن می کند