مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-14سياسي

هفته های بحرانی کرونایی پیش روی کرمان/ هیچگونه کوتاهی از مدیران قابل پذیرش نیست


فرماندار کرمان وضعیت فعلی اپیدمی کرونا در شهرستان کرمان را بسیار جدی و شکننده دانست و گفت: با ادامه این شرایط هفته های پیش رو بسیار بحرانی و خطرناک خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازادامه داد: فاصله گذاری اجتماعی در این زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

بدون مماشات با بی اعتنایان به شیوه نامه های بهداشتی برخورد می کنیم وی رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس و تلفات جانی را الزامی دانست و گفت: رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها در دستگاه های اجرایی، نهادها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی نیز بسیار اهمیت دارد و کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

بابایی خواستار نظارت جدی دستگاه های اجرایی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در زیرمجموعه های تحت مدیریت شأن شد و افزود: گزارش هایی در خصوص فعالیت بسیاری از زیرمجموعه های دستگاه های اجرایی (که در شرایط فعلی نیازی به فعالیتشان نیست) دریافت شده است که تیم های نظارتی باید در این زمینه ورود کرده و با جدیت با خاطیان برخورد کنند.

وی از شهروندان بی اعتنا به پروتکل های بهداشتی هم انتقاد کرد و گفت: این افراد با بی توجهی به شیوه نامه بهداشتی جان سایر افراد را به خطر می اندازد که با توجه به شرایط کنونی جای هیچ گونه مماشتی در این زمینه وجود ندارد و تیم های نظارتی باید با جدیت با این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته های بحرانی کرونایی پیش روی کرمان/ هیچگونه کوتاهی از مدیران قابل پذیرش نیست

هفته های بحرانی کرونایی پیش روی کرمان/ هیچگونه کوتاهی از مدیران قابل پذیرش نیست