مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-14ورزشي

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از فیفا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 از امروز چهارشنبه شروع می شود و ایران با داشتن چهار نماینده، - سایت فیفا مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام یک تیم ایرانی نیز در آن دیده می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از فیفا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 از امروز چهارشنبه شروع می شود و ایران با داشتن چهار نماینده، پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور بیشترین نماینده را در بین تیم های غرب آسیا دارد.

سایت فیفا در ارزیابی خود از رقابت های این فصل و معرفی تیم های مدعی نوشت: اولسان هیوندای با توجه به افزایش تعداد تیم ها یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنین الهلال عربستان، السد قطر، گوانگژو چین و گامبا اوزاکا ژاپن تیم هایی هستند که می توانند به عنوان قهرمانی برسند.

اما اولسان که قصد دارد برای سومین بار در تاریخ خود پس از سال های 2012 و 2020 به فینال برسد در مرحله گروهی کار آسانی در پیش دارد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.

پرسپولیس نایب قهرمان سال 2020 نباید کار سختی در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها داشته باشد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا + عکس

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا + عکس