مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14اقتصادي

اعلام قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در گیلان/ طرح تشدید نظارت اجرا آغاز شد


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان با اشاره به اعلام قیمت اقلام پر مصرف مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: از امروز طرح تشدید نظارت بر بازار نیز اجرا می شود.

- مهدی نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف برخی از کالاها، اظهار کرد: با توجه به آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان نرخ بعضی از اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

وی با بیان اینکه قیمت این اقلام همانند زولبیا و بامیه، آش و حلیم بر اساس درجه بندی و کیفیت محصول است، افزود: بر این اساس قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز 43 هزار تومان، هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک 38 هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو نیز هر کیلو 34 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نقدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو آش ممتاز 48 هزار تومان، درجه یک 40 هزار و درجه دو نیز هر کیلو 29 هزار تومان تعیین شده است، گفت: قیمت حلیم نیز ممتاز هر کیلو 37 هزار تومان، درجه یک هر کیلو 32 هزار تومان و درجه دو نیز کیلو 28 هزار تومان اعلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی باید تابلو و نشانی که به عنوان واحد صنفی ممتاز و درجه یک از طرف اتاق اصناف و اتحادیه انتخاب شده اند را نصب کنند، اضافه کرد: با نصب این نشان شهروندان می دانند که این واحد صنفی دارای چه درجه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در گیلان/ طرح تشدید نظارت اجرا آغاز شد

اعلام قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در گیلان/ طرح تشدید نظارت اجرا آغاز شد