مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14سياسي

نمایش توانمندی های پهپادی ارتش در رژه روز


فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر (عج) نیروی زمینی ارتش گفت: برای اولین بار نیروی پهپادی ارتش در رژه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران قسمتی از توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیر شهرام حسن نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که در 29 فروردین وارد مرحله جدیدی از حیات خود شد، نقش بسیار سازنده و بی بدلیلی طی این 4 دهه داشته است و بعد از جنگ تحمیلی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروی زمینی هستیم.

فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر (عج) نیروی زمینی ارتش، 29 فروردین را ادامه پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از یادگاران بزرگ امام راحل نهادسازی در سال های اولیه انقلاب بود.

در کنار آن یکی از نهادهایی که تغییر، حیات مجدد و رشد شکوفایی پیدا کرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در پرتو انقلاب اسلامی و امید و نگاه خوشبینانه به آینده ارتش پله پله و گام به گام رشد بسیار فزاینده ای پیدا کرد و امروز توانسته از علوم های تک در حوزه جنگال، پهپاد و سایبر بهره ببرد.

امیر حسن نژاد با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و ریل گذاری آن توسط رهبر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا گفت: بخش مهمی از این گام به علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی های پهپادی ارتش در رژه روز

نمایش توانمندی های پهپادی ارتش در رژه روز