مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14ورزشي

سقوط فوتبال بانوان کرمانشاه در تبریز/ دربی که برگزار نشد


مرحله نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور از 18 فروردین با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه بصورت متمرکز در چهار شهر کشور برگزار شد و در گروه اول این رقابت ها به میزبانی تبریز در یک گروه پنج تیمی دو نماینده از کرمانشاه نیز حضور داشتند که پس از پایان .

- ایسنا/کرمانشاه مرحله نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور از 18 فروردین با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه بصورت متمرکز در چهار شهر کشور برگزار شد و در گروه اول این رقابت ها به میزبانی تبریز در یک گروه پنج تیمی دو نماینده از کرمانشاه نیز حضور داشتند که پس از پایان چهار روز رقابت از راهیابی به مرحله بعد لیگ بازماندند.

در این گروه تیم های باشگاه آرش و شهیدیارعلی از کرمانشاه با تیم هایی از تبریز، سنندج و تهران هم گروه بودند که هر دو نماینده کرمانشاه پس از پیروزی برابر تیم سنندجی مقابل حریفان تبریزی و تهرانی تن به شکست دادند و در بازی نهایی که قرار بود دربی نمایندگان فوتبال بانوان کرمانشاه در تبریز باشد، به علت عدم حضور تیم فوتبال شهیدیارعلی در زمین بازی این دیدار برگزار نشد و سه امتیاز بازی به تیم باشگاه آرش داده شد.

باتوجه به اینکه از هر گروه تنها دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند، از این گروه هم نمایندگان تبریز و تهران به مرحله بعدی صعود کردند و نمایندگان کرمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط فوتبال بانوان کرمانشاه در تبریز/ دربی که برگزار نشد

سقوط فوتبال بانوان کرمانشاه در تبریز/ دربی که برگزار نشد