مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14سياسي

افزایش نزاع در زنجان/ 40 درصد زوج ها از طلاق منصرف شدند


رییس کل دادگستری استان زنجان به افزایش نزاع در استان اشاره کرد و گفت: باید یک تحلیل اساسی از علل بالا برفتن نزاع و درگیری در استان صورت گیرد تا بر اساس عوامل بروز این امر اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال جدید با اشاره به برنامه های شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: بخشی از این برنامه ها توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اجرا خواهد شد و بیش از 50 درصد برنامه ها در دستگاه های اجرایی مربوطه انجام خواهد شد و این امر نیازمند همکاری لازم و اثر گذار دستگاههای متولی این امر است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه آسیب شناسی در ابتدای سال برای بررسی چالش ها و اقدامات موثر ضروری است، اضافه کرد: همه دستگاه های مرتبط و عضو این شورا اقدام لازم در خصوص  بررسی معضلات اجتماعی و جرایمی در استان شاخص به عمل آورند.

  وی ادامه داد: انجام کار پژوهشی و ایجاد حساسیت در خصوص علل و عوامل بروز و افزایش برخی جرایم در استان را یک ضرورت و امر مهم برشمرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه در این موضوع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نزاع در زنجان/ 40 درصد زوج ها از طلاق منصرف شدند

افزایش نزاع در زنجان/ 40 درصد زوج ها از طلاق منصرف شدند