مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14سياسي

1500 مبلغ و مبلغه در استان اردبیل مجری برنامه های ماه رمضان شدند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از آمادگی 1 هزار و 500 مبلغ و مبلغه برای اجرای برنامه های ماه رمضان خبر داد و گفت: روحانیون علاوه بر منابر از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان نیر، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان بر استفاده حداکثری از ظرفیت های معنوی این ماه در راستای خودشناسی و خداشناسی تاکید کرد.

وی با تبیین اهمیت فرصت تبلیغی ماه رمضان، روحانیون و علما را بر بهره مندی از این ایام برای تبیین آموزه های دینی و رفع شبهات اعتقادی فراخواند و گفت: مبلغین و مبلغات سربازان امام زمان (عج) و افسران جنگ نرم هستند که بایستی همچون گذشته بدون کوچک ترین عذر و بهانه ای همواره با بصیرت و آگاهی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیایستد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ماه رمضان امسال را متفاوت تر و حائز اهمیت نسبت به سال های قبل عنوان کرد و گفت: دشمن با تمام توان در عرصه فرهنگی وارد میدان شده و بر این امر یقین دارد که ایمان جمعی باعث حرکت و پیوند قلوب در جامعه می شود لذا برای کمرنگ کردن و تعطیلی مناسبات مذهبی تلاش می کند لذا علما و روحانیون باید بیش از پیش در صحنه حاضر بوده و در احیای مراسم دینی و مذهبی فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مبلغ و مبلغه در استان اردبیل مجری برنامه های ماه رمضان شدند

1500 مبلغ و مبلغه در استان اردبیل مجری برنامه های ماه رمضان شدند