مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14سياسي

تصمیم سید حسن خمینی در مورد انتخابات چه مفهومی دارد؟


عمل سید حسن آقا خمینی را مقایسه کنید با برخی مدعیان ولایتمداری که حرفِ ولی فقیه را هم نشنیده و نادیده گرفتند؛ همین امر را مقایسه کنید با کسانی که همه چیز را منوط می کردند به شنیدن از دو لب مبارک؛ - اما بعد از شنیدن هم آن را کنار می گذاشتند و تبعیت نمی کردند.

فارغ از مهم ترین جلوه این اقدام که تبعیت از مقام معظم رهبری و امام جامعه بود، نباید از اهمیت سیاسی این اقدام نیز غافل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن پیرهادی، مدیرمسئول روزنامه رسالت، در تازه ترین شماره این روزنامه نوشت: سید حسن خمینی علی رغم اقبال مناسب و محبوبیتی که در بین برخی خواص و بدنه مردم دارد به صرف توصیه پدرانه مقام معظم رهبری، رخت خویش از ورطه انتخابات بیرون کشید.

اتفاقی که محاسبات خیلی از افراد و جریان های سیاسی را به هم ریخت و حالا مجبورند برای وضع حاضر از نو طراحی ماکیاولیستی کنند! درست است که امروز نان برخی در تندروی و برچسب زدن و داد و قالِ بی مبناست اما حق را باید گفت ولو تلخ باشد و برخی را بیازارد.

ولایتمداری و التزام عملی غیر از لاف و ادعاست؛ حرکت برمدار ولایت، آن هم در بزنگاهی که مخالفت با آن می توانست مؤثر و موج آفرین باشد، بسیار حائز اهمیت و البته پرهزینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم سید حسن خمینی در مورد انتخابات چه مفهومی دارد؟

تصمیم سید حسن خمینی در مورد انتخابات چه مفهومی دارد؟