مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-14اقتصادي

شرایط رشد شاخص فراهم است


صیامی تحلیل گر بازار سرمایه می گوید: تمامی شرایط برای رشد شاخص فراهم است اما مسائل سیاسی قبل از انتخابات اجازه رشد به شاخص نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، تحلیل گر بازار سرمایه می گوید همه چیز برای رشد بازار سرمایه فراهم است اما معلوم نیست چه کسی یا کسانی از عدم رشد بازار حمایت می کنند و به دنبال این هستند که بازار رشد نکند.

حسین صیامی به بازار گفت: صورت مالی تلفیقی 6 ماهه منتهی به اسفند ماه 99 بیشتر شرکت نشان می دهد که شرکت در وضعیت عالی است، قیمت اکثر سهم ها به ارزندگی رسیده و خبر منفی که بر بازار هم تاثیر بگذارد وجود ندارد اما مشخص نیست که چرا بازار صعود نمی کند.

در بهمن ماه سال گذشته عده ای در مقابل سازمان بورس دست به اعتراض زدند که دو روز بعد از آن آقای قالیباف اصل رییس قبلی سازمان بورس استعفا داد و دلیل آن را دخالت های سیاسی در بازار اعلام کرد.

صیامی هم مسئله ریزش بازار را سیاسی می داند و می گوید: ممکن است خود دولت به دنبال ریزش بازار باشد و بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای آن بازار را رشد دهد و سپس این رشد را به مذاکرات گره بزند، یا اینکه ممکن است برخی از مخالفان دولت با دست اندر کاران خود در بازار به دنبال زیر سوال بردن اقدامات دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط رشد شاخص فراهم است

شرایط رشد شاخص فراهم است