مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-14پزشكي

از غربالگری در گرمخانه های معتادان تا کاشت نهال و اهدای خون


از کودکی با واژه خیّر و از خودگذشتگی آشناست؛ از آن زمان پابه پای مادر به مناطق محروم رفته و مشکلات و دغدغه اقشار بی بضاعت و نیازمندان جامعه را با تمام وجود حس کرده است و با آمدن کرونا فعالیت های بیشتری از جمله رفتن به گرمخانه معتادان در کارنامه خود ثبت کرده است.

- نجاتگران سلامت را اجرا کردیم که شامل آموزش بهداشتی، تب سنجی، اکسیژن سنجی، مشاوره پزشکی و سنجش فشار بود؛ در مناطق محروم، محله ها و کوره های آجرپزی، طرح غربالگری کارکنان شرکت واگن سازی تهران و راه آهن جمهوری اسلامی، همچنین طرح غربالگری گرمخانه های معتادان را نیز به همراه سازمان داوطلبان برعهده گرفتیم .

* مواجهه با معتادانی که از زندگی سیر شده اند مادرش خیّر است و از کودکی با واژه خیّر و از خودگذشتگی آشناست؛ از آن زمان پابه پای مادر به مناطق محروم رفته و مشکلات و دغدغه اقشار بی بضاعت و نیازمندان جامعه را با تمام وجود حس کرده است.

کرونا تازه شروع شده بود و برای برخی از افراد جامعه به کلی ناشناخته بود و حضور ما در این مراکز یک قدم بزرگ برای فداکاری بود.

 به نزدیکی گرمخانه رسیده بودیم که نگران مواجهه شدن با معتادان و اینکه چطور باید با آنها صحبت کنیم و برخورد آنها با ما چگونه خواهد بود؟ قبل از حضور گروه به مجموعه تمام معتادان را در سوله بزرگی جمع کرده بودند و در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غربالگری در گرمخانه های معتادان تا کاشت نهال و اهدای خون

از غربالگری در گرمخانه های معتادان تا کاشت نهال و اهدای خون