مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-14بين الملل

خشم فلسطینی ها از قطع بلندگوهای مسجدالاقصی در اول رمضان


رژیم صهیونیستی در نخستین روز ماه مبارک رمضان، با قطع بلندگوهای مسجدالاقصی مانع پخش اذان برای ادای نمازهای عشاء و تراویح مسلمانان شد که این امر خشم فلسطینی ها را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی، شامگاه سه شنبه، بلندگوهای مسجدالاقصی در بیت المقدس را خاموش  و قطع کردند تا مانع پخش اذان برای نماز عشاء و نماز تراویح از این بلندگوها در نخستین روی ماه مبارک رمضان شوند.

این در حالی است که چند روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در فلسطین، نزدیک به هفت هزار فلسطینی داوطلبانه در اقدامی هماهنگ با وزارت اوقاف اسلامی، مسجدالاقصی را برای پذیرفتن نمازگزاران در ماه مبارک رمضان آماده کردند.

 این مسجد در سال گذشته نیز با وجود شیوع کرونا در ماه مبارک رمضان میزبان نمازگزاران بود و مسلمانان در محوطه این مکان مقدس سفره های افطاری پهن کرده و ،این اقدام پلیس رژیم صهیونیستی با اعتراض اداره اوقاف اسلامی قدس همراه شد و از سفیر اردن در فلسطین اشغالی خواست تا اعتراض شدیداللحن در قبال این اقدام مقامات صهیونیستی را ابلاغ کند.

نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین این جنایت نژادپرستانه پلیس صهیونیستی را محکوم کرد و در خصوص پیامدهای این سیاست خصمانه و تهاجمی که می تواند موجب تبدیل منازعه کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم فلسطینی ها از قطع بلندگوهای مسجدالاقصی در اول رمضان

خشم فلسطینی ها از قطع بلندگوهای مسجدالاقصی در اول رمضان