مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-14بين الملل

ناوالنی از مقامات زندان به خاطر ندادن قرآن کریم شکایت کرد


رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه از مقامات زندان به خاطر ندادن قرآن کریم به وی شکایت می کند؛ کتاب مقدسی که این منتقد برجسته قصد داشت در حالی که دوران حبس خود را سپری می کند، - رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه از مقامات زندان به خاطر ندادن قرآن کریم به وی شکایت می کند؛ کتاب مقدسی که این منتقد برجسته قصد داشت در حالی که دوران حبس خود را سپری می کند، مطالعه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه دو هفته است که در اعتراض به امتناع مقامات زندان از ارائه خدمات درمانی به وی به خاطر کمر درد و پا درد شدیدش، دست به اعتصاب غذا زده است.

اما وی روز سه شنبه در پستی در اینستاگرام اعلام کرد که نخستین شکایتش از مقامات زندان در رابطه با عدم ارائه قرآن، کتاب مقدس مسلمان به وی برای مطالعه خواهد بود.

ناوالنی گفت: موضوع این است که مقامات زندان قرآنم را به من نمی دهند و این مرا عصبانی می کند.

وی افزود: مطالعه عمیق قرآن برای تزکیه نفس و خودسازی است و هدفی بود که من برای خودم در حالی که دوران حبسم را سپری می کنم، تعیین کرده بودم.

این سیاستمدار تصریح کرد: به من اجازه دسترسی به هیچ یک از کتاب هایی که با خودم آورده بودم یا طی ماه گذشته آنها را سفارش داده بودم، داده نمی شود چرا که همه آنها باید از نظر محتوای افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوالنی از مقامات زندان به خاطر ندادن قرآن کریم شکایت کرد

ناوالنی از مقامات زندان به خاطر ندادن قرآن کریم شکایت کرد