مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-14اقتصادي

اخذ مالیات بر خانه های خاک خورده، یک جراحی اقتصادی است


مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه اجرای درست قانون مالیات بر خانه های خالی، از سوداگری در بازار مسکن جلوگیری می کند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه اجرای درست قانون مالیات بر خانه های خالی، از سوداگری در بازار مسکن جلوگیری می کند، گفت: اگر فرآیند اجرای این قانون به درستی صورت بگیرد در واقع جراحی اقتصادی بوده و نتایج مفیدی را به دنبال دارد.

بهمن قدمی دمابی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور نقدینگی بالا است، اظهار کرد: در کشورهای مختلف دنیا اگر مردم پول مازادی داشته باشند، آن پول جذب شده و در مسیر درستی در کشور هدایت می شود، اما در اقتصاد ایران به خاطر ضعف های مختلف امکان جذب نقدینگی به صورت درست و منطقی وجود ندارد.

وی افزود: نقدینگی مانند آب برای کشاورزی است، به طوری که اگر این آب مدیریت شده و در مسیر درستی هدایت شود، گل ها و گیاهان از این آب بهره مند می شوند اما اگر به درستی مدیریت نشود ممکن است باعث ایجاد سیل شود.

مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: در اقتصاد نیز همین گونه است، اگر نقدینگی مدیریت شود، رفاه شهروندان را به همراه داشته، فاصله فقیر و غنی را به حداقل ممکن می رساند و نهایتا در اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مالیات بر خانه های خاک خورده، یک جراحی اقتصادی است

اخذ مالیات بر خانه های خاک خورده، یک جراحی اقتصادی است