مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-14پزشكي

رعایت پروتکل های در زنجان40 درصد کاهش دارد


رعایت پروتکل های در استان طی فروردین ماه بیش از 40 درصد کاهش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخطر ناک است، گفت: تنها راه برون رفت و رهایی از این بیماری شوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی سرپایی در استان سه برابر و بستری ها هم 6 برابر شده است، اظهار کرد: پی سی آر مثبت هم چهار برابر شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در اسفند ماه از 90 درصد امروز به 50 درصد رسیده است، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان طی فروردین ماه بیش از 40 درصد کاهش یافته است.

حقیقی بر لزوم تقویت استودیو سلامت در استان تاکید کرد و ابراز داشت: رسانه ها طی 14 ماه گذشته در اطلاع رسانی و آموزش رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان فعالیت ها و اقدامات خوبی انجام دادند و باید امروز هم رسانه ها نسبت به تحقق این مهم بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هر گونه دور همی در استان باید به کل جمع شود، گفت: دورهمی ها و برگزاری مراسم عزا و عروسی و خریدهای شب عید و سفرهای نوروزی باعث شد امروز کرونا نه تنها در کشور به تبع در استان هم جولان بدهد.

استاندار زنجان با اشاره به بازدید از مناطق مختلف شهر زنجان، گفت: با وجود وضعیت حاد کرونایی کنونی برخی ها این بیماری را شوخی تصور می کنند، ماسک استفاده نمی کنند و حتی برای اطمینان بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های در زنجان40 درصد کاهش دارد

رعایت پروتکل های در زنجان40 درصد کاهش دارد