مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-14سياسي

مراقب نفوذی های صنعت هسته ای باشیم/ غربی ها از پشت خنجر می زنند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید مراقب جریان نفوذ در صنعت هسته ای باشیم، گفت: به لبخند غربی ها دل خوش نکنیم زیرا همان ها عوامل خشنی هستند که از پشت خنجر می زنند.

- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید مراقب جریان نفوذ در صنعت هسته ای باشیم، گفت: به لبخند عربی ها دل خوش نکنیم زیرا همان ها عوامل خشنی هستند که از پشت خنجر می زنند.

علی اکبر کریمی در گفتگو با بارها تاکید فرموده اند که مراقب جریان نفوذ باشیم و بر این اساس، لازم است که با جریان نفوذ در کشور و به ویژه در جاهای حساس از جمله صنایع هسته ای مقابله جدی شود.

کریمی ادامه داد: همه شاهد هستیم که همزمان با مذاکراتی که درباره بحث هسته ای در حال انجام است، چنین تخریب ها و توطئه هایی علیه کشورمان انجام می شود که این مسئله مصداق بارز فرمایش رهبر معظم انقلاب است مبنی بر اینکه همین دیپلمات های پشت میز مذاکره، همان تروریست ها هستند و در حالی که پشت میز مذاکرات با لبخند می نشینند، عوامل خشنی هستند که اقدامات تخریبی انجام می دهند و همزمان با انجام مذاکرات، از پشت به ملت ایران خنجر می زنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید به لبخند دیپلمات های غربی در مذاکرات دلخوش کنیم و باید بدانیم که آنان هدفی جز نابودی کامل صنعت هسته ای و توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب نفوذی های صنعت هسته ای باشیم/ غربی ها از پشت خنجر می زنند

مراقب نفوذی های صنعت هسته ای باشیم/ غربی ها از پشت خنجر می زنند