مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-14پزشكي

شیب تند بستری های کرونایی در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شاهد افزایش مراجعات بیماران سرپایی و بستری کرونا در بیمارستان های استان با شیب تند هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شاهد افزایش مراجعات بیماران سرپایی و بستری کرونا در بیمارستان های استان با شیب تند هستیم.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (24 فروردین ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت کرونای استان زنجان، اظهار کرد: بیش از 22 هزار و 301 نفر در عرض 14 ماه گذشته در بیمارستان های استان بستری شدند و اکنون 770 نفر در بیمارستان ها بستری هستند که نشان دهنده اشغال تخت بوده و در موج چهارم بیماری کرونا بستری بیماران یکی از چالش های موجود است.

وی با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد افزایش شدید بیماران سرپایی هستیم و با شیب تندی نسبت به موج های گذشته در حال افزایش است، افزود: در شرایط کنونی روزانه 1200 نفر به مراکز 16 ساعته سرپایی استان مراجعه می کنند.

مراکز 16 ساعته سرپایی کووید - 19 در استان به 32 مرکز ارتقا یافته است.

این مسئول با بیان اینکه اکنون همه تمرکز حوزه سلامت بر پیشگیری، مراقبت هوشمند و حفاظت از افراد آسیب پذیر بوده و جزو نکات کلیدی برای مدیریت بیماری کرونا است، تصریح کرد: اکنون درصد تست های مثبت کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند بستری های کرونایی در زنجان

شیب تند بستری های کرونایی در زنجان