مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-14اقتصادي

ورود نوبرانه های بهاری به بازار با قیمت های نجومی


شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه 200 هزار تومانی و توت فرنگی بیش از50 هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پای نوبرانه ها که بازار میوه استان مازندران باز می شود اولین موضوعی که جلب توجه می کند قیمت های نجومی است که البته این موضوع روند طولانی ندارد و با عرضه محصولات در بازار شاهد روند کاهشی قیمت میوه ها در بازار هستیم.

این روزها بازار میوه استان با ورود نوبرانه های بهاری از گوجه سبر یا به عبارتی آلوچه و توت فرنگی رنگ و رویی دیگر به خود می گیرد.

البته این موضوع همواره در ارتباط با میوه ها و محصولات نوبرانه وجود داشته که قیمت بالای آن همواره جلب توجه می کرد و با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت خواهیم بود.

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه 200هزار تومانی و توت فرنگی بیش از50 هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

  امیرحسین فخرآوران رییس اتحادیه میوه و تره بار مرکز استان مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: قیمت امروز گوجه سبز در میدان میوه و تره بار  100هزار تومان و توت فرنگی 40 تا 45هزار تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نوبرانه های بهاری به بازار با قیمت های نجومی

ورود نوبرانه های بهاری به بازار با قیمت های نجومی