مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-13اقتصادي

نبود بازار کار و بودجه کافی؛ دو مانع پیش روی جوانان فیلمساز


نبود بازار کار یکی از دلایل کاهش علاقمندی جوانان به هنر و به ویژه فیلمسازی است، از طرفی به علت نبود بودجه و امکانات کافی بسیاری از فیلمنامه های همین جوانان با استعداد، - نبود بازار کار و بودجه کافی؛ دو مانع پیش روی جوانان فیلمساز ایسنا/همدان یک فیلمساز مطرح می کند: نبود بازار کار یکی از دلایل کاهش علاقمندی جوانان به هنر و به ویژه فیلمسازی است، از طرفی به علت نبود بودجه و امکانات کافی بسیاری از فیلمنامه های همین جوانان با استعداد، روی زمین مانده و خاک می خورد.

محسن حسینی تبار که از سال 73 تاکنون در انجمن سینمای جوانان ملایر با پرورش بسیاری از فیلمسازان و عکاسان جوان، به نوبه خود بخشی از خلاء موجود در فیلمسازی را به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی جامعه، پر کرده است.

او طی این مدت در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی از جمله سیزدهمین جشنواره بین المللی عکس، جشنواره عکس روستا در تهران، جشنواره عکس معلولان از نگاه عکاسان استان همدان، جشنواره عکس منطقه ای خرم آباد با مجموعه عکس عاشورا، جشنواره عکس منطقه ای اهواز و نخستین جشنواره عکس کشوری تحت عنوان تشییع شهدا از شلمچه تا مشهدالرضا، خوش درخشیده است.

علاوه بر این حسینی تبار ساخت بیش از 15 فیلم با موضوعات مستند، داستانی و انیمیشن از جمله فیلم مستند چهل منبری، مستند سفره سبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بازار کار و بودجه کافی؛ دو مانع پیش روی جوانان فیلمساز

نبود بازار کار و بودجه کافی؛ دو مانع پیش روی جوانان فیلمساز