مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-13اقتصادي

سجامی شدن 62 درصد از سهامداران عدالت گیلان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، از ثبت نام و احراز هویت حدود 62 درصد مشمولان سهام عدالت استان خبر داد و گفت: این میزان ثبت نام از میانگین کشوری آن بالاتر است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، از ثبت نام و احراز هویت حدود 62 درصد مشمولان سهام عدالت استان خبر داد و گفت: این میزان ثبت نام از میانگین کشوری آن بالاتر است.

علیرضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، کل مشمولان سهام عدالت در استان گیلان را یک میلیون و 931 هزار و 615 نفر دانست و اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و 139 هزار و 407 نفر معادل 59 درصد روش آزادسازی غیر مستقیم و 792 هزار و 208 نفر معادل 41 درصد روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه افراد در روش غیر مستقیم سهامدار شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان گیلان هستند، تصریح کرد: افراد در روش مستقیم مدیریت سهامشان را شخصا بر عهده می گیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، از ثبت نام و احراز هویت حدود 62 درصد مشمولان سهام عدالت استان در سامانه سجام خبر داد و گفت: این میزان ثبت نام از میانگین کشوری آن بالاتر است.

نوروزی، با بیان اینکه سهامداران می توانند از طریق سامانه سجام در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان شرکت کنند، گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجامی شدن 62 درصد از سهامداران عدالت گیلان

سجامی شدن 62 درصد از سهامداران عدالت گیلان