مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-13پزشكي

درمان آلزایمر با نور و اکسیژن


تحقیقات در مورد علت ابتلا به آلزایمر و چگونگی درمان آن شامل چندین مورد احتمالی است، اما یکی از علل آن که به طور مداوم بررسی می شود پلاک های مغزی است که نقشی اساسی در پیشبرد بیماری دارد و محققان در حال بررسی روش هایی برای از بین بردن این پلاک ها یا جلوگیری .

- ایسنا/خراسان رضوی تحقیقات در مورد علت ابتلا به آلزایمر و چگونگی درمان آن شامل چندین مورد احتمالی است، اما یکی از علل آن که به طور مداوم بررسی می شود پلاک های مغزی است که نقشی اساسی در پیشبرد بیماری دارد و محققان در حال بررسی روش هایی برای از بین بردن این پلاک ها یا جلوگیری از تشکیل آنها هستند و در حال حاضر، دانشمندان دانشگاه توکیو با اتم های تزریقی و اکسیژن دار که با نور مادون قرمز فعال می شوند، رویکرد جدیدی برای درمان ارائه کرده اند.

به نقل از نیوز، پلاک های مغزی از تجمع غیرطبیعی پروتیین آمیلویید تشکیل می شوند و بسیاری این مورد را علت اصلی آسیب شناختی بیماری آلزایمر می دانند.

بسیاری از داروها برای هدف قرار دادن پلاک ها طراحی شده اند که برخی برای پاکسازی پروتیین های آمیلویید از آنتی بادی استفاده می کنند و برخی دیگر برای درمان سکته مغزی کاربرد دارند.

محققان دانشگاه توکیو اظهار کردند: با وجود تلاش های گسترده، بسیاری از درمان های امیدوارکننده در آزمایش های مرحله پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آلزایمر با نور و اکسیژن

درمان آلزایمر با نور و اکسیژن