مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-13پزشكي

در خانه نمی مانید، حداقل ماسک بزنید


شرایط کرونایی کشور فوق بحرانی است، در این میان کار دانشگاه علوم پزشکی اراک از هشدار دادن به اخطار دادن رسیده و هر روز با هشتک اخطار، آمار و موارد ابتلا، - ایسنا/مرکزی شرایط کرونایی کشور فوق بحرانی است، در این میان کار دانشگاه علوم پزشکی اراک از هشدار دادن به اخطار دادن رسیده و هر روز با هشتک اخطار، آمار و موارد ابتلا، بستری، درمان سرپایی و فوت را منتشر می کند تا بلکه مردم گوششان به زنگ های خطر بدهکار شود.

روز گذشته 10 فوتی و 644 مورد جدید مثبت کرونا در استان مرکزی ثبت شد و در مجموع، شمار مبتلایان به کرونا از اسفندماه 1398 تاکنون در استان به عدد 45075 نفر رسید که از این تعداد 1569 نفر جان باختند.

نوروز 99، تمامی سفرها و دروهمی ها ممنوع شد و همین امر کاهش محسوس و چشمگیر موارد ابتلا و فوت را به دنبال داشت، اما نوروز 1400 کاملا ورق را برگرداند.

تا پیش از نوروز، ویروس کرونا جهش های مختلفی داشت و آخرین جهشش که انگلیسی از آب درآمد اوضاع را خراب تر کرد، همین امر هشداری بود تا محدودیت هایی برای نوروز و سفرها و دورهمی هایش لحاظ شود، اما چنین نشد و مردم هم که یک سال را در سختی محدودیت های متعدد کرونایی گذرانده بودند، جانب احتیاط را کنار گذاشتند و پروتکل ها بی خیال شدند و همین امر باعث شد که امروز با وضعیتی فوق بحرانی در کشور روبرو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه نمی مانید، حداقل ماسک بزنید

در خانه نمی مانید، حداقل ماسک بزنید