مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-13بين الملل

آغاز ماه رمضان در سایه محدودیت های کرونایی


ماه رمضان، ماه روزه داری، عبادت و خیرات و زمانی است که مردم به طور معمول برای دعا در کنار یکدیگر جمع می شوند، دور سفره های افطار جشن می گیرند و روزه خود را باز می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی ماه رمضان، ماه روزه داری، عبادت و خیرات و زمانی است که مردم به طور معمول برای دعا در کنار یکدیگر جمع می شوند، دور سفره های افطار جشن می گیرند و روزه خود را باز می کنند.

در حال حاضر و در همه گیری کرونا بار دیگر، برخی از کشورها محدودیت های جدیدی را اعمال می کنند و نگرانی جهش آمار ابتلا به ویروس به دلیل آیین های جمعی این ماه افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسوشیتدپرس، ماه رمضان امسال از روز سه شنبه، در مصر، بحرین، قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عمان آغاز شد و همچنان بسیاری از نقاط جهان تحت موج ویروس کرونا قرار دارند و در برخی کشورهای مسلمانان محدودیت هایی اجرا می شوند اگرچه مقررات در کشورهای مختلف متفاوت است اما امیدها برای برگزاری ماه رمضان بهتر از سال گذشته، با افزایش نرخ عفونت از بین رفته است.

احمد المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی گفت: عدم پایبندی در ماه رمضان گذشته، برداشته شدن سریع مقررات منع رفت وآمد در آن زمان و بازگشایی اماکن منجر به عواقب سنگینی شد که ماه ها ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماه رمضان در سایه محدودیت های کرونایی

آغاز ماه رمضان در سایه محدودیت های کرونایی