مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-13دانش

تقویت تیراندازی در قم با 3 تفنگ جدید


رییس هیات تیراندازی استان قم از اهدای سه قبضه تفنگ توسط فدراسیون این رشته به هیات قم و تفاهم این هیات با دانشگاه آزاد با هدف توسعه تیراندازی خبر داد.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه قبضه تفنگ اهدایی دولول ساچمه زنی توسط فدراسیون تیراندازی با هدف کمک به رشد و توسعه رشته تیراندازی با اهداف پروازی در استان ها تحویل هیات قم شده و مطمئنم این اقدام شایسته فدراسیون زمینه ساز تحول در استان ها خواهد شد و از این بابت قدردان فدراسیون هستیم.

وی در ادامه از امضاء تفاهم نامه همکاری هیأت تیراندازی استان قم با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی خبر داد و افزود: به همین منظور جلسه ای با دکتر ابوالفضل مظفری رییس دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی قم داشتیم و این تفاهم نامه در راستای گسترش رشته تیراندازی بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه منعقد شد و به امضای طرفین رسید.

رییس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که طرفین طبق تفاهم نامه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی همکاری متقابل داشته باشند، ضمنا در این جلسه سیدرضا حسینی مسئول فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه و علی اصغر کلهر دبیر هیأت تیراندازی نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تیراندازی در قم با 3 تفنگ جدید

تقویت تیراندازی در قم با 3 تفنگ جدید