مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-13اقتصادي

شرط بخشش جرایم مالیاتی تعاونی های مرزنشینی در هرمزگان


تعاونی های مرزنشین این استان در صورت پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود از بخشودگی صددرصدی جرائم قابل بخشش بدهی مالیاتی برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا شاکرمریدی در نشستی با موضوع بررسی مشکلات تعاونی های مرزنشینی اظهار کرد: به منظور حمایت از تعاونی های مرزنشینی در هرمزگان، در صورت پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود از بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش برخوردار خواهند شد.

وی با بیان این که قانون در زمینه حمایت از تعاونی های مرزنشینی به منظور کمک به تأمین اقلام کالاهای اساسی و ترمیم زندگی مرزنشینان، شرایط مطلوبی برای فعالیت این تعاونی ها در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: امور مالیاتی هرمزگان نیز در این زمینه آمادگی دارد تا بهره گیری از اختیارات قانونی، شرایط و زمینه را برای فعالیت هرچه بیشتر این تعاونی ها فراهم کند.

  مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان هشدار داد: استفاده از کارت بازرگانی دیگران علاوه بر تضییع حقوق اعضا، سبب تخلف و سرپیچی از قانون شده که علاوه بر جریمه عمومی شامل جرم مالیاتی نیز می شود و برابر قانون با شخص متخلف برخورد می شود و لذا اعضای تعاونی های مرزنشینی در این زمینه باید هوشیار باشند.

مریدی تأکید کرد: تعاونی های مرزنشین استان در صورت پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود از بخشودگی صددرصدی جرائم قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بخشش جرایم مالیاتی تعاونی های مرزنشینی در هرمزگان

شرط بخشش جرایم مالیاتی تعاونی های مرزنشینی در هرمزگان