مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-13سياسي

احداث 11 مدرسه در شهرستان نیکشهر آغاز شد


احداث 11 مدرسه در شهرستان نیکشهر با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان احداث 11 مدرسه در شهرستان نیکشهر با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرماندار شهرستان نیکشهر در مراسم احداث مدارس ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از همکاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: هر چقدر فضاهای آموزشی در شهرستان را توسعه دهیم فرصت های آموزشی بیشتری را فراهم می کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در شهرستان خواهد بود.

ضیاالحق هاشمزهی افزود: در تمامی ممالک پیشرفته دنیا، مدرسه سازی به عنوان یک فرایند مشارکتی بین دولت و مردم و سازمان ها نگریسته می شود که از تمامی ادارات شهرستان می خواهم به این امر مقدس تسریع بخشیده و موانع را بردارند و مانند همیشه یار و یاور آموزش و پرورش باشند.

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم هدف از احداث مدارس را ارتقای فرهنگی جامعه به ویژه مناطق کمتر برخوردار بیان کرد و گفت: امید است با ساخت این گونه مدارس مشارکتی بتوان گامی مثبت در راستای ارتقای سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 11 مدرسه در شهرستان نیکشهر آغاز شد

احداث 11 مدرسه در شهرستان نیکشهر آغاز شد